kolmapäev, 22. oktoober 2008

elu kreekas vol.1

esmasba omikul saime ilusti k6ik Lennu jaamas kokku, helkur, kass, kai ja mina. sutter oli juba kreekas ees. saime kenasti lennuki peale ja s6itsime prahasse, kus meil oli sigapalju aega . mingi 7 h vist. igastahes seadsime sammud linna poole, sest lennujaamas k6ik see aeg passida polnud kyll erilist soovi. map olnudki enne prahas k2inud. t2itsa tore linnake, nii palju kui mul 6nnestus seda n2ha. jumal t2natud, et kafka oli olemas, sest vastasel juhul ei oskaks tshehhi raamatupoed endale miskit nimeks panna. aus6na, k6ik raamatupoed olid kafka nimelised. kummastav. kohtusime kassi s6bra pedroga, kellelt me n6udsime odavat ja head s66gi- ja joogikohta. jutud odavast 6lust tshehhis ei olnud myydid. 6lu maksis 17 eestlast. hiljem lennujaamas 6nnestus kassil ja kail kyll ka 90 eegust 6lut mekkida.
mis mind veel praha puhul yllatas oli metroo, mai teadnudki, et prahas metroo on. m6nush. s6itsime sellega 2 korda. mi laik it.
vastu 66d saime thessaloniki poole siiski lendama. 3 paiku 66sel olime kohal. meil olid inimesed vastas, kes meid kenasti hotelli s6idutasid. selles hotellis elame j2rgnevad 7 n2dalat. hotell on okei, kolmesed toad. ma elan yhes toas poolaka ja hispaanlasega. 66sel kui tulime, koputasin uksele ja yks tyyp alukates tuli uksele. ehe poolakas. hull aktivist. kutsume teda isekeskis pihkupeksja kauboiks. peale poolakate ja hispaanlaste on siin veel l2takad ja prantslased.
kreekas on m6nus soe, 22-25 kraadi kogu aeg, 66sel langes 19 peale. ei ole liiga palav, t2pselt paras. elu tundub, et on enam-v2hem sama kallis kui eestis. kyros maksis 2.60 euri, pool liitrit vett 50 senti.
hommikus66gi ajal j6udsin natuke hiljem s66ma kui helkur. helkur ytles mulle, et 2ra seda leiba kyll v6ta, see on ilgem solk. ma siis ei julenudki v6tta. hiljem kyll oli uudishimu nii suur, et maitsesin tykikese helkuri leiba. lissalt et teada saada, kui hull see siis ikka on. jah, oli kyll v2ga ilge leib. eriti seet6ttu, et tegemist oli keeksiga:) keeksi kohta oli see v2ga m6nus. aga noh, ega helkur ka neid kondiitri asju nii h2sti ei tea. eile tutvustati meile natuke thessalonikit, n2idati kohti, kus me t66le hakkame ja anti taskuraha ja telefonikaardid. kui keegi tahab yhendust saada, siis mu nummer on 698 725 9252. v6imalik, et sinna tuleb mingid kreeka koodid ette valida.
t2na l2heme m2gedessse, kus meil on 3 p2evane seminar. lauba oleme linnas tagasi.

5 kommentaari:

  1. Väga hea. Vaata siis tsehhaloonikis ka need head õlle ja söögikohad ära, sest ma juba kirjutasin puhkuseavalduse ära ja piletid leitud (kuigi Praha omi ka vist vaja:)

    Elu üle mõtiskleja

    VastaKustuta
  2. oled raevu välja saand. seal mägedes hea lasta. karjud miskit, need karjuvad vastu. muuseas, ega sa oma põhilist kohustust pole unustand. vaata ette. saadan sulle küssad. ja ära ütle et net ei toimi. toimib küll.

    VastaKustuta
  3. ma täna võtsin millegi pärast end kokku ja lugesin esimest korda su blogi. kohutav, ausõna. hakkad lugema ja pidama ei saa, võtsid suure tüki mu päevast...oled nüüd endaga rahul?

    aga muidu kallistan.

    VastaKustuta
  4. kallis armeenia, malen endaga nüüd väga rahul, nii rahul, et kirjutan kohe varsti uue peatüki siia

    VastaKustuta